FANDOM

Усходне-Кітайскі Марскі Палац Цара Цмокаў
Eastseadragonpalacelawn
Агульная характарыстыка:
Гульня: Plants vs. Zombies Online 2; Plants vs. Zombies: Journey to the West
Асаблівасць: Падваднае асяроддзе, з-за чаго гульцу трэба садзіць Кіслародную водарасць, каб наземныя расліны не гінулі ад нястачы кіслароду
Папярэдняе: Далёкая Будучыня (Online 2); Бітва з Рагатым д'яблам (Journey to the West)
Колькасць роўняў: 15 (Online 2); 10 (5 у Падвадным свеце і 5 у Палацы цмока; Journey to the West)
Нумар: 5 (Online 2); 13 (Journey to the West)
Новыя расліны і грыбы: Oxygen AlgaeOGarlicOBubble FlowerOElectric AnemoneO (Online 2); Seaweed GunGrass Sea StarfruitJttW Bramble Sea GrassJttW Electric AnenomeJttW (Journey to the West)
Новыя зомбі і робаты: Underwater Soldier ZombieOShrimp Soldier ZombieOShell Soldier ZombieOSeahorse ZombieOJellyfish ZombieOClamshell God ZombieOSea Yaksha ZombieO (Online 2); Turtle Zombie2 Crab Imp2 Lobsterhead Runner Zombie2 Fish Thrower Pogo-china Zombie2 (Journey to the West)
Дата выйсця: Чэрвень 2015 года (Online 2)

Усходняй-Кітайскі Марскі Палац Цара Цмокаў (кіт. 东海龙宫) — эпоха з гульняў Plants vs. Zombies Online 2 і Plants vs. Zombies: Journey to the West.

Сюжэт Edit

Пасля перамогі над Замбот-заўтра-троном Вар'ят Дэйв, Пені і гулец назіраюць за тым, як робат разам з Доктарам Замбосам валіцца ў акіян. Трапіўшы ў Падводны палац, замбот вылучае вадкасць, якая ператварае ўсіх насельнікаў падваднага асяроддзя ў зомбі. Якія назіраюць за гэтым Вар’ят Дэйв і Пені мяркуюць адправіцца ўслед за Доктарам Замбосам, каб вызваліць дадзены свет ад зомбі.

Агульнае Edit

Дзеянні дадзенай эпохі адбываюцца пасля падзей Далёкай Будучыні. Хата гульца зараз з’яўляецца жоўтай субмарынай, што патанула на дне Ўсходне-Кітайскага мора. Вакол поля змесцаваны блакітныя калоны, а зомбі выходзяць з палаца. Ля палаца разасланы чырвоны дыван, а справа і злева ад уваходу стаяць статуі падвадных зомбі-вартавых. На карце свету бачна яшчэ трохі патанулых суднаў, а на даху палаца красуецца сам Кароль цмокаў (ці ж яго статуя). Галоўнай асаблівасцю эпохі з’яўляецца тое, што яна знаходзіцца пад вадой, з-за чаго ўсе наземныя расліны маюць патрэбу ў Кіслароднай водарасці, інакш яны загінуць ад нястачы кіслароду. У гульні Plants vs. Zombies: Journey to the West эпоха падзелена на дзве лакацыі, кожная з якіх складаецца з пяці роўняў.

Галерэя Edit

Plants vs. Zombies: Journey to the West Edit

Plants vs. Zombies Online 2 Edit

Цікавыя факты Edit

  • Нягледзячы на тое, што выйсце эпохі ў Plants vs. Zombies Online 2 адбыўся больш за два гады таму, яна гэтак і не была цалкам рэалізавана.
    • Гэта робіць эпоху самай маленькай па колькасці роўняў у гульні Plants vs. Zombies Online 2, калі не лічыць прыбраную эпоху Хата Гульца.
    • Пры гэтым, у РПГ рэжыме былі рэалізаваны ўсе сорак роўняў для дадзенай эпохі.
    • Расліны, што адносяцца да гэтай эпохі, але ўсё яшчэ недаступныя для атрымання ў рэжыме Вандравання ў часе, усё адно могуць быць задзейнічаны ў рэжыме Прыгоды.
      • Гэта злучана з тым, што спосабы атрымання новых раслін у гэтых двух рэжымах розняцца.
    • Таксама ніводная расліна з гэтай эпохі не можа быць палепшана гульцом у рэжыме Горада. Ці невядома, злучана гэта з унікальнасцю раслін дадзенай эпохі ці ж проста з тым, што эпоха не была до канца рэалізавана.
    • У першых рэлізных версіях гэтай эпохі на роўнях выкарыстоўваўся саўндтрэк для карты. Таксама існаваў баг, калі музыка не закальцоўвалася і з часам спыняла гуляць.
  • Дадзеная эпоха часткова грунтуецца на кітайскай легендзе пра чатырох Каралёў цмокаў, якія мелі велізарныя палацы, кожны ў сваім моры.
  • Калі расліна гіне ад нястачы кіслароду, прайграюцца гукі, як быццам расліна была з’ета зомбі. Невядома, ці з’яўляецца гэта недапрацоўкай з боку распрацоўнікаў ці пэўнай гульнявой задумкай.
  • Усе снарады наземных раслін маюць анімацыю праходжання праз тоўшчу вады.