FANDOM

Пуфгрыб (англ. Puff-shroom, рус. Пуфгриб) - грыб з серыі гульняў Plants vs. Zombies.

Агульнае Edit

Уяўляе з сябе невялікае пладовае цела грыба, якое складаецца з паўкруглай пляскатай пурпуровай капялюшыкі з цёмна-фіялетавымі плямамі і бел-зялёнай ножкі з вачыма і невялікім адтулінай у выглядзе рота, пры дапамозе якога грыб выпускае спрэчкі ў суперніка ў радыусе 1х3 клеткі. Страты ад аднаго згустку спрэчка роўны адной гарошыне. Днём Пуфгриб, як і ўсе грыбы, спіць.

Plants vs Zombies 2: It's About Time Edit

Пуфгриб мае большы памер, чым у іншых версіях. Ён не спіць у дзённы час сутак, як і астатнія грыбы, і мае трываласць у тры ўкусу. Калі яго пакарміць, то кожны Пуфгриб на лужку стрэліць па 30 спрэчка на адлегласці да трох клетак перад сабой. Гэтак жа, калі зомбі мёртвы, а ён страляе, спрэчкі знікае пасля 3 клетак. Праз хвіліну Пуфгриб раствараецца, але калі яго пакарміць, то ён не знікне.

Plants vs. Zombies Heroes Edit

Мае трываласць і страты, роўныя адной адзінцы, стоіць 0 сонцаў. Таксама не спіць днём, як і астатнія грыбы, таксама можа з'явіцца на лужку пры актывацыі прыёму Больш спрэчку або пры пасадцы Грыба для Дваіх.

Парады Edit

Так як ён бясплатны, то яго можна выкарыстоўваць, як бясплатную абарону. Лепш саджаць яго наперадзе пасля ўсіх раслін і грыбоў, якія атакуюць з далёкай дыстанцыі, каб абараніць іх, а таксама размяшчаць у вялікай колькасці калі насоўваецца моцны праціўнік для затрымкі яго прасоўвання да дома гульца.

Цікавыя факты Edit

  • Дзіўна, што калі ён стрэліць, а зомбі будзе ўжо мёртвы, то снарад паляціць на любую адлегласць. Гэта даказвае, што спрэчкі могуць страляць на далёкія дыстанцыі. Магчыма, грыб дрэнна бачыць, раз страляе толькі на малую дыстанцыю перад сабой.
  • На 12-м узроўні Цёмных Стагоддзяў трэба абараніць 5 Пуфгрыбоў ад знікнення. З-за новых уласцівасцяў ў Plants vs. Zombies 2: It's About Time яго трэба было пастаянна падкормліваць, інакш яны знікнуць і з'явіцца надпіс: "Пуфгрыб не выжыў". Аднак у новым абнаўленні з'яўляецца падказка праходжання ўзроўню такім чынам.
  • Калі на лужку ёсць 20 Пуфгрыбоў, і адзін з іх быў пакармлены, то гулец запрацуе дасягненне "Грыбковая Неверагоднасць".

ГалерэяEdit