FANDOM

Плазма (анг. Plasma) — гэта снарад, што выпускаецца цытронам, які забівае з першага разу Зомбі з конусам. Мацнейшая версія гэтага снарада проста пралятае праз лінію, зносячы ўсе магілы і зомбі, але спыняецца на зомбі, якіх не знішчаюць з аднаго разу выбуховыя расліны, але ён знішчае іх з першага стрэлу (апроч замботаў Замбоса). Але пасля гэтага яна знікае. Ніжэй прыведзены больш дэталёвы спіс зомбі, на якіх спыняецца плазма ад пакормленага цытрону.

Спіс зомбі Edit

  1. Гарганцюа Прайм
  2. Зомбі са шчытом
  3. Шлемаботы
  4. Дыска-трон 3000
  5. Гарганцюа (ён не робат, але плазму ўсё-такі спыняе).
  6. Доктар Замбос (дакранаецца яго замботаў, плазма не знішчыць іх з аднаго ўдару).

Цікавыя факты Edit

  • Плазма ад пакормленага Цытрона — адзіны снарад, што забівае Гарганцюа з аднаго стрэлу.
  • Плазма — другі снарад Plants vs. Zombies 2: It’s About Time, які забівае простага зомбі з аднаго ўдару. Першы — Какос, трэці — вясёлка Павелічальнай травы.
  • Плазма ад пакормленага Цытрону не проста забівае ўсіх простых зомбі на лініі, як лазер ад пакормленага боба, а даслоўна вышпурляе іх з поля.
  • Баг-бот і зомбі са шчытом роўныя па трываласці, аднак плазма спыняецца толькі на зомбі са шчытом.

Галерэя Edit