FANDOM

Zen 17

які падрос

Парасткі — гэта маленькія расліны ў збанках, якія можна купіць у краме. Таксама яны часам вывальваюцца з зомбі.

Што з імі рабіць Edit

Іх можна гадаваць у саду Дзэн. Спачатку ўсе парасткі выглядаюць аднолькава, і невыразна, якая расліна з іх вырасце. Але калі іх карміць і паліваць, то яны ператворацца спачатку ў маленькую расліну, потым ледзь падрастуць, а потым вырастуць цалкам. Можна купіць парасткі грымотнікаў, але простыя парасткі можна атрымаць на падлозе. Прытым, звычайна мы атрымваем парасткі простых раслін(сланечнік, гарохастрэл, і да т. п.).Парасткі грыбоў атрымваем на начных роўнях, а марскія-на басейне.

Цікавыя факты Edit

  • Іх можна прадаць за невялікую суму грошай, але чым больш яны выгадаваны, тым больш за грошы атрымаеш. За продаж парасткаў грымотніку, зазвычай, атрымаеш менш.
  • За продаж парасткаў грымотніку даюць менш, чым за продаж парасткаў, знойдзеных на падлозе.
  • Грымотнікі і простыя расліны даюць за музыку/апырскванне адну залатую, а грыбы і марскія-тры.
  • Грымотнік дае за даканцовае ўгнаенне адзін крышталь, калі ўсе астатнія даюць па два.
  • Дзіўна, што ля грыбоў парастак, як ля раслін.
  • На бясконцым выжыванні можна атрымаць парасткі ўсіх выглядаў(пра гэта кажа Дрэва мудрасці)