FANDOM

Паралізавальныя фактары — прадметы і аб'екты, якія абязрушваюць зомбі, робатаў, расліны і грыбы.

Замаразку Edit

Віхура і замарозка зомбі і робатамі Edit

Снежкі Зомбі-паляўнічыа з трох кіданняў замарожваюць расліны і грыбы, трапляючы ў іх, а віхура, хобат Замбот-біўнемайстра 10000 г. да н. э. і Які замарожвае ветравы зомбі-правадыр — дзьмучы холадам, апроч агнявых раслін і грыбоў. Таксама, у гульні Plants vs. Zombies: Garden Warfare некаторыя касцюмы класаў зомбі могуць з некалькіх трапленняў замарозіць ворага на недоўгачасовы час.

Замаразку раслінамі і грыбамі Edit

Гэта Лёдагрыб і Салата Айсберг. Яны абязрушваюць зомбі і робатаў, потым пасля заканчэння некаторага час яны пачынаюць павольна перасоўвацца, а потым іх хуткасць нармалізуецца. Аднак імі няможна цалкам замарозіць босаў і ўсіх зомбі з Абмарожаных Пячор. Таксама, у гульні Plants vs. Zombies: Garden Warfare існуюць касцюмы класаў раслін, якія могуць з некалькіх трапленняў замарозіць ворага на недоўгачасовы час, апроч босаў.

Сон Edit

Дзень Edit

У гульнях Plants vs. Zombies, Plants vs. Zombies Online, Plants vs. Zombies: Journey to the West і ў Plants vs. Zombies: Great Wall Edition грыбы паралізаваны сном днём, іх можна пабудзіць толькі Кававым бобам.

Фіялетавы шар Зомбі-чараўніка Edit

У Plants vs. Zombies: Great Wall Edition Зомбі-чараўнік усыпляе першае якое трапіла на шляху расліна і грыб, кідаючы ў яго фіялетавы шар, калі знішчыць скрутак на яго галаве.

Жывёлы Edit

Рыба Edit

Кідаецца на першую якая трапіла расліну ці грыб, паралізуючы яго, аднак праз некаторы час знікае.

Зомбі-малпа Edit

Кідаецца Зомбі-піліпонам на Сланечнік і Падвойны сланечнік, знішчыць яе можна толькі, калі выкапаць паралізаваную расліну.

Васьміног Edit

Кідаецца Васьміножным зомбі, трываласць — 21 нармальных пашкоджанняў. Васьмінога трэба знішчаць, каб расліны і грыбы не былі паралізаванымі. Пасля смерці з'яўляецца сушы. З версіі 6.0.1 яго можна імгненна знішчыць, пасадзіўшы на яго Гарачая бульба, пачынаючы з пятага роўня паляпшэння расліны.

Аглушэнне Edit

Замботы Edit

Калі Замбот-сфінксынатар, Замбот-дошкаход, Вайсковец Замбот-вагон, Замбот-заўтра-трон пачынаюць прабягацца па лініі і ўразаюцца ў пакормленую расліну, ці пры адным толькі трапленні снарада ад пакормленай расліны ці грыба,пакуль ён бег, ён аглушаецца на 4/5 секундаў. Асаблівасці:Цёмны Замбот-Цмок аглушаецца ад атакі пакормленага Дымагрыба, калі тым часам ён вырыгваў агнявыя шары, ці ад атакі пакормленага Магнітагрыба, Падводны Замбот-акулатронік аглушаецца пры трапленні Суплёт багавіння у электраматор, а Замбот-біўнемайстар 10000 г. да н. э. — пасля разбурэнні лёду вакол яго. Прытым ён аглушаецца на даўжэйшы час, чым іншыя Замботы. Таксама ўсё Замботы аглушаюцца пры кожнай страце траціны, чвэрці (у кітайскай версіі) ад свайго здароўя.

Галавакружэнне Edit

Некаторыя расліны і грыбы ў кітайскай версіі гульні Plants vs. Zombies 2: It's About Time і Магічны сланечнік з гульні Plants vs. Zombies: Journey to the West у супер атацы могуць зрабіць галавакружэнне зомбі, тым самым абязрушваючы іх на некаторы час.

Гучнамоўнік Edit

У Plants vs. Zombies: Garden Warfare Інжынер можа аглушыць раслін гукавой гранатай. Таксама з налепак можа выпасці гукавая міна, якая (па жаданні гульца) замяняе здольнасць гукавая граната. Калі да гукавой міны падысці заблізка, то яна праз паўсекунды аглушыць усіх, хто быў у зоне актывацыі міны.

Параліч раслінай пры кантакце Edit

У гульні Plants vs. Zombies: Journey to the West Цярновая марская трава паралізуе зомбі ці групу зомбі каля 7 секундаў, а потым знікае. У гульні Plants vs. Zombies Online 2 Венерына Мухалоўка хапае зомбі, і схоплены зомбі перастае рухацца. У гульні Plants vs. Zombies: Garden Warfare Шыпатае пустазелле, Колкае шыпатае пустазелле і Честарны пустазелле хапаюць зомбі, якія на іх наступілі, паралізуюць і адначасна наносяць шкоду ворагу.

Паралізавальныя бонусныя актыватары Plants vs. Zombies Adventures Edit

Замаразку зомбі Edit

Замаразку зомбі проста замарожвае кожнага зомбі, на якога націснулі. Эфект доўжыцца 3 секунды. Аднак, гулец павінен быць асцярожны ў звароце з ім, бо ён замарожвае кожнага зомбі за 25 сонцаў.

Туман зомбі Edit

З'яўляецца на аналагам Замаразку, калі ігрок грае за бок зомбі. Пры націску на расліну яно паралізуецца і робіцца ўразлівым для атак зомбі. Расліна паралізуецца на 3 секунды і пры гэтым робіцца фіялетавым. Не шырыцца на давалыя сонца, аднаразовыя і ахоўныя расліны і замарожвае за 15 туману.

Электронная мухабойка зомбі Edit

Пры выкарыстанні паралізуе ўсіх зомбі на полі бою на 10 секундаў.

Іншае Edit

Перазарадка Edit

Некаторыя расліны пасля атакі маюць патрэбу ў перазарадцы.

Зялёнае воблака газу Edit

Выпускаецца зомбі і вельмі рэдка робатамі, якія з'елі Боб Чылі, ці выдыхаецца Агаламшальным лукам, таксама паралізуе зомбі на некаторы час.

Ператварэнне Edit

Зомбі-чараўнік з дапамогай свайго кія можа ператварыць расліны і грыбы ў авечак.

Празрыстасць Edit

У гульні Plants vs. Zombies Online Зомбі-чараўнік кідае скрутак у расліны і грыбы, паралізуючы іх і робячы іх празрыстымі.

Масла Edit

Абязрушвае зомбі на некаторы час.

Э.М. Персік Edit

Адключае ўсіх робатаў на некаторы час.

Кій Зомбі-архічарадзея Edit

Прымацаваны да кія шар, страляе сінім шарам у расліны і грыбы, паралізуючы іх у радыусе 3х3 клеткі.

Сліны Edit

Здольнасць Зубаціка суперліпкія сліны цалкам абязрушвае зомбі.

Павуцінне Edit

Зомбі-німфа кідае ў расліны і грыбы павуцінне, якое цалкам паралізуе кожную расліну ці грыб

Кокан Edit

Кідальнік соку у кітайскай версіі ў касцюме пры падкорме ці з 2 роўня паляпшэнні — снарады могуць утвараць коканы вакол зомбі, якія абязрушваю іх.

Спалох Edit

Некаторыя расліны і грыбы, як Трыліснік і Баягрыб выпрабоўваюць пры набліжэнні ворага эфект спалоху і хаваюцца, прыводзячы сябе пры гэтым у паралізаваны стан, у якім яны не могуць атакаваць зомбі.

Накаўт Edit

Паралізаваны стан расліны ці грыба ў гульні Plants vs. Zombies Adventures. Расліны ці грыб западае ў яго пры выбуху, цісканіне ці некалькіх укусаў зомбі. Дэталёвей гл. артыкул Накаўт.

Іншае
Прадметы
АльманахБеконБонусыБочкаГазетаГазонакасілкіЧысцільнікі басейнаЧысцільнікі дахіДынамітЗалатая лейкаГульнявая валютаКлючыКіркаКасцюмыЛейкаДрабіныРыдлёўкаМішэньМазгіМалатокНадзіманая качкаПалкавістыя прадметыПакет з насеннемПакет з падкормамПончаЛістСкакунокПадарунакПадкормРыцарскі шлемСадовыя грабліСадовая пальчаткаСецістыя дзверыСонцаСпрэй ад жукоўТакаТачкаТрафеіУгнаенніУзмацняльнік раслін і Замаразку зомбіФанографФутбольны шлемШакаладШчыт
Аб'екты
Аркадная шафаВаганеткаБрамаДжэмЗакінуты КалізейЗалатая клеткаІгравыя кодыКлетка Інь-ЯнКлеткі-пасткіКратарЛедзяны блокКрыгаМагілыНЛАНамётПарталыСаркафагСілавая клеткаУтоены скарбСценарэхавая першая дапамогаСтойка з інвентаромТанцпляцоўка-дыскаТурба кнопкаВусаты помнікЧорная дзірка
Снарады
КавунГарошынаДымЗоркаКакосЛедзяны шарМаслаАгнявы шарПлазмаКатах кукурузыСпрэчкіШып
Асобы і жывёлы
АкулаВар'ят ДэйвБрат Вар'ята ДэйваСмярдзючы смоўжДыназаўры і птэразаўрыДоктар ЗамбосЖыхары горадаМашына часуПчала Берні
Іншае
Крама "Твіддідзінкі" Вар'ята ДэйваПаралізавальныя фактарыПашкоджанне ад атакіСвітанак & РосквітБэта-задумкі
Музыка і мультыплікацыйныя трэйлеры
Зомбі на вашым лужкуЧас ЗомбіWabby Wabbo植物大战僵尸2-新世界曝光 3D电影序曲 New World Leak for Plants vs. Zombies 2Баявыя мастацтвы светуДжэй і Маўклівы Боб (мультсерыял)