FANDOM

Машына часу
PvZ2-Penny(Full Body)
З'яўленне: Plants vs. Zombies 2: It's About Time, Plants vs. Zombies Online 2
Прызначэнне: Перамяшчэнне ў часе
Асаблівасць: Умее размаўляць і аналізаваць
Кошт: Няма
Трываласць: Няма
Машына часу (англ. Time machine) - аўтамабіль, які стварыў Вар'ят Дэйв.

Агульнае Edit

Уяўляе з сябе мадыфікаваны RV, да якога дададзены такія элементы, як антэны, сірэна, спадарожнікавая талерка, вогнетушыцель, выратавальны круг, гарпун, бычыны чэрап, сірэны, стэрэасістэма, паднос з фастфуд і супервременной рухавік, з дапамогай якога і адбываецца падарожжа ў часе. Пасля абеду така ў гульні Plants vs Zombies 2: It's About Time. Вар'яцкі Дэйв зрабіў яе для падарожжа ў часе, каб вярнуцца ў мінулае і зноў з'есці свае така. Ён яе назваў Пэні. Машына часу акрамя перанясення ў часе таксама ўмее гаварыць і аналізаваць становішча.

Галерэя Edit

Цікавыя факты Edit

  • Магчыма, Пэні з'яўляецца пародыяй на DeLorean з серыі фільмаў Назад у будучыню.
  • У трэйлеры у Пэні бачная Вішнёвая бомба ў салоне, аднак у гульні замест іх прымацаваныя ігральныя косткі.
  • Перад пачаткам бітвы на 25-ым узроўні ў Пірацкіх морах, у дыялогу дзе Доктар Замбос сцвярджае, што на Пэні ёсць подпіс, якая ідэнтычная подпісаў на яго творах.
  • У канцэптах яна прадстаўлена як Volkswagen Beetle пяцідзесятых гадоў, які мадыфікаваны ў RV з даданнем розных гаджэтаў.
  • Па файлаў гульні, першапачатковым імем аўтамабіля павінна было быць Віні.
  • У мультсерыяле пра Джэя і Маўклівага Боба паказана як яны, быўшы зомбі, перамяшчаюцца па светаў з дапамогай Пені.