FANDOM

Йети

Кветкавы вазон з'яўляецца Незавершанай старонкай на гэтай вікі. Калі ласка, дапоўніце яе, ці Еці з'есці цябе!

Кветкавы Гаршчок (рус. Цветочный Горшок, англ. Flower Pot) - расліна з серыі гульняў Plants vs. Zombies.

Агульнае Edit

Уяўляе з сябе гліняны гаршчок, напоўнены зямлёй, з ледзь бачным тварам, які можа саджае як на звычайную лужок, так і на чарапіцу. У Садзе Дзэн ён можа быць напоўнены вадой, а таксама ў яго адсутнічаюць вочы і рот. У DS версіі гульні Plants vs. Zombies у міні-гульні Паветраны Налёт ён мае больш высокую трываласць, а крылы і хваставая частка робяць яго падобным на самалёт, таксама яго можна перамяшчаць па ўсім экране з дапамогай стілуса. У кітайскай версіі гульні Plants vs. Zombies 2: It's About Time прысутнічаюць некалькі відаў кветкавых гаршкоў, якія аказваюць розны эфект на пэўныя расліны і грыбы: паніжаюць вартасць пры пасадцы, павышаюць колькасць якія даюцца сонцаў і павялічваюць хуткасць. Таксама, у версіі гульні Plants vs. Zombies 2: It's About Time і Plants vs. Zombies: All Stars ёсць залаты гаршчок, з якога выпадаюць кавалачкі пазлаў раслін і грыбоў, пакеты з насеннем, а таксама іншыя прадметы і аб'екты. У гульнях Plants vs. Zombies: Garden Warfare і Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 з'яўляецца адным з месцаў, дзе можна пасадзіць абраную расліну ці грыб для абароны пэўнага аб'екта.

Апісанне з Альманаху Edit

"Я гаршчок. Але я яшчэ і расліна. ТВОЙ МОЗГ ЯШЧЭ не ўзарвалася?"

Цікавыя факты Edit

  • Яго здольнасць аналагічна Гарлачыку.
  • Гэта адзіная расліна, якая ў Альманасе намалявана пасаджаным на чарапіцу.

Галерэя Edit