FANDOM

Закінуты Калізей
Lost ColosseumH
Агульная характарыстыка:
Трываласць: 3 адзінкі
Апісанне: Легенда сярод Вусатых помнікаў, што вядзе зомбі-даследнікаў на раскопы старажытных раскопаў
Першае з'яўленне: Пры куплі
Асаблівасць: Мае здольнасці шаленства і сінтэз
Кошт: 3 мозгу; 250 ачкоў (пры стварэнні)

Закінуты Калізей (анг. Lost Colosseum) — аб'ект з гульні Plants vs. Zombies Heroes.

Агульнае Edit

Уяўляе з сябе мініяцюрную версію паўразбуранага калізея — антычнай пабудовы для размаітых масавых гледзішчаў, што з'яўляецца круглым тэатрам без даху, а вакол круглай ці авальнай арэны прыступкавіста ўзвышаюцца шэрагі сядушак, прытым увесь будынак аточаны высокімі сценамі. Закінуты Калізей афарбаваны ў целавы колер і мае вывешаныя чырвоныя сцягі, на якіх змесцаваны залацісты чэрап. Трываласць роўная ў тром адзінкам, а атакуе шэрымі дыскамі з надпісамі і выявай аналагічнага чэрапа, наносячы шкоду ў дзве адзінкі. Таксама ля Закінутага Калізея ёсць здольнасць шаленства, пры якой ён можа пасля знішчэнні адной расліны ці грыба яшчэ раз атакаваць, і здольнасць сінтэз, пры якой на яго можна размясціць хаўрусніка зомбі-героя, і да яго дададуцца паказнікі Закінутага Калізея разам з магчымасцю паўторнай атакі пры знішчэнні суперніка.

Рады Edit

Для раслін Edit

Закінуты Калізей можна знішчыць такімі раслінамі і грыбамі, як Хваёвы клон, Растэльнік, Касмічны Арэх, Кукурузавы сабака, Патройны арэх, Гуакадыл, Раздвоены гарох, Які раздвойваецца Банан, Металічны Пялёсткавы Сланечнік, Дзікая Ягада, Сілавая Кветка ці Які разбівае грыб, бо яны могуць знішчыць яе за адну атаку. Яшчэ можна размясціць расліну, якая адразу ж пасля пасадкі можа знішчыць гэты аб'ект да пачатку бою, як Зерневая Кукуруза, Зубацік ці Паганка, ці пад канец ходу, як Трохгаловы Зубацік. Калі на лініі з ім змесцавана патрэбнае вам расліна, тое аб'ект можна замарозіць, скарыстаючы такія прыёмы і расліны, як Салата Айсберг, Халоднае Перац ці Вялікае астуджэнне, пасля чаго яго можа імгненна знішчыць Зімовы Кабачок. Таксама, калі на лініі з дадзеным аб'ектам ёсць кветкавая расліна, то пры нанясенні яму шкоды Ружа-шыпшына знішчыць Закінуты Калізей. Дадзены аб'ект таксама можна імгненна знішчыць, скарыстаючы такія прыёмы, як Кабачок, Газонакасілка, Стукні зомбі, а таксама скарыстаючы прыёмы, якія наносяць шкоду ў тры адзінкі ці больш, як Вішнёвая бомба, Ягадны выбух, Метэарытны ўдар ці Спапяленне. Вялікі Цукіні можа ператварыць Закінуты Калізей, як і ўсіх астатніх супернікаў на лужку, у зомбі без здольнасцяў з трываласцю і шкодай у адну адзінку, а таксама Ружа пры актывацыі здольнасці Казляванне можа ператварыць дадзены аб'ект у Казла, ці з дапамогай прыёму Ператварэнне можна ператварыць яго ў выпадковага зомбі без здольнасцяў, які стаіць адзін мозг.

Для зомбі Edit

Яму можна павялічыць шкоду і трываласць, скарыстаючы прыёмы Грубая сіла, Цынкаванне, Вярблюджае скрыжаванне, Каменная сцяна, Вітамін З, Жудасная калатуша ці Скрынка для сняданку, а таксама скарыстаючы здольнасці такіх зомбі, як Крыкун ці Дырыжор аркестра, ці аднавіць трываласць, скарыстаючы здольнасць Медыка. Ландшафт Лазерная база альфа ці прыём Суперсмурод могуць даць дадзенаму аб'екту здольнасць смяротная атака, пры якой Закінуты Калізей зможа знішчыць кожную расліну ці грыб на лініі за адну атаку. Падвойныя зоркі могуць падвоіць шкоду Закінутага Калізея, як і астатніх зомбі і робатаў на лужку. Калі шэрагам змесцаваны Зомбі з парасонам, то дадзены аб'ект атрымае імунітэт да прыёмаў. Таксама, яе можна зрабіць непаражальным, скарыстаючы на ім прыём Уцёкі ў часе. Пры дапамозе Дысканаўткі ён можа атрымаць здольнасць бычынае вока, пры якой лічыльнік абароны героя суперніка не папаўняецца пры атаках і не блакуе самі атакі. Рэкамендуецца таксама скарыстаць дадзены аб'ект у камбінацыі з Зомбі-трэнером, якія робяць усіх зомбі з тыпам Спорт непаражальнымі на адзін ход, і з Камандным талісманаў, павышальным усім спартовым зомбі шкода і трываласць пасля бою, а таксама з Чэмпіёнам з нарэзанай рыбай, якога можна размясціць на Закінуты Калізей, пасля чаго зомбі актывуе сваю здольнасць спартовая эвалюцыя, пры якой ён знішчае ўсе расліны і грыбы са шкодай у 2 адзінкі ці менш.

Галерэя Edit

Цікавыя факты Edit

  • Назва, як і выгляд, з'яўляецца адпраўкай на Рымскі Калізей — помнік архітэктуры Старажытнага Рыма, а таксама і на карту ў гульні Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 з аналагічным збудаваннем.
  • Закінуты Калізей, Вусаты помнік, Утоены скарб, Танцпляцоўка-дыска, Загадкавае яйка і Бочка Мёртвых барод — адзіныя ваяры-хаўруснікі з боку зомбі, якія не з'яўляюцца зомбі ці робатамі ў гульні Plants vs. Zombies Heroes.
  • Дадзены аб'ект быў дададзены ў гульню ў версіі 1.24.6.
Іншае
Прадметы
АльманахБеконБонусыБочкаГазетаГазонакасілкіЧысцільнікі басейнаЧысцільнікі дахіДынамітЗалатая лейкаГульнявая валютаКлючыКіркаКасцюмыЛейкаДрабіныРыдлёўкаМішэньМазгіМалатокНадзіманая качкаПалкавістыя прадметыПакет з насеннемПакет з падкормамПончаЛістСкакунокПадарунакПадкормРыцарскі шлемСадовыя грабліСадовая пальчаткаСецістыя дзверыСонцаСпрэй ад жукоўТакаТачкаТрафеіУгнаенніУзмацняльнік раслін і Замаразку зомбіФанографФутбольны шлемШакаладШчыт
Аб'екты
Аркадная шафаВаганеткаБрамаДжэмЗакінуты КалізейЗалатая клеткаІгравыя кодыКлетка Інь-ЯнКлеткі-пасткіКратарЛедзяны блокКрыгаМагілыНЛАНамётПарталыСаркафагСілавая клеткаУтоены скарбСценарэхавая першая дапамогаСтойка з інвентаромТанцпляцоўка-дыскаТурба кнопкаВусаты помнікЧорная дзірка
Снарады
КавунГарошынаДымЗоркаКакосЛедзяны шарМаслаАгнявы шарПлазмаКатах кукурузыСпрэчкіШып
Асобы і жывёлы
АкулаВар'ят ДэйвБрат Вар'ята ДэйваСмярдзючы смоўжДыназаўры і птэразаўрыДоктар ЗамбосЖыхары горадаМашына часуПчала Берні
Іншае
Крама "Твіддідзінкі" Вар'ята ДэйваПаралізавальныя фактарыПашкоджанне ад атакіСвітанак & РосквітБэта-задумкі
Музыка і мультыплікацыйныя трэйлеры
Зомбі на вашым лужкуЧас ЗомбіWabby Wabbo植物大战僵尸2-新世界曝光 3D电影序曲 New World Leak for Plants vs. Zombies 2Баявыя мастацтвы светуДжэй і Маўклівы Боб (мультсерыял)