FANDOM

Дымагрыб (англ. Fume-shroom, рус. Дымогриб) - грыб з серыі гульняў Plants vs. Zombies.

Агульнае Edit

Уяўляе з сябе грыб з вачыма і ротам, размешчаныя на бела-зялёнай ножцы, і фіялетавай капялюшыкам з цёмна-фіялетавымі плямамі, трохі нагадвае вежу танка. На ёй ёсць адростак з адтулінай, пры дапамозе якога ён атакуе дымам, якія складаюцца з пузырысты спрэчка, на адлегласці чатырох клетак ад грыба. Дым дзівіць усіх зомбі ў дадзеным дыяпазоне, наносячы страты ў адну гарошыну. Яго бурбалкі могуць таксама праходзіць скрозь сеткаватую дзверы, лесвіцу і смеццевае вядро. Дымагрыб можа быць палепшаны да Змрокагрыба пры пасадцы на яго апошняга.

Plants vs. Zombies 2: It's About Time Edit

Ён з'явіўся ў абнаўленні з Цёмным Стагоддзямі. Знешні выгляд яго амаль не змяніўся, але ён падаражэў. Яго атака зведала невялікія змены: цяпер ён страляе павольна, затое наносіць страты ў дзве гарошыны. Пры падкормцы выпускае яшчэ больш моцны дым, які адсоўвае зомбі да пачатку лужка, наносячы пры гэтым страты ў 75 гарошын.

Кітайская версія Plants vs. Zombies 2: It's About Time Edit

У касцюме пры падкормцы сцягвае усіх зомбі ў радыусе 3х2 клеткі на тую лінію, дзе ён пасаджаны, і выпускае дым, які будзе адсоўваць зомбі да пачатку лужка.

Узроўні паляпшэння Edit

Узровень 2 Edit

Мае 7% -ы шанец атакаваць атрутным дымам, які можа спыніць зомбі на кароткі час і мае на 50% больш магутнасці атакі і здароўя (150% ад пачатковай).

Узровень 3 Edit

Узровень 4 Edit

Пры пасадцы можа спрацаваць падкормка.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare Edit

Атакуе дымам, якія складаюцца з выбухаюць бурбалак, якія наносяць шэсць адзінак страт за выбух. Дым пранікае скрозь шчыты і браню.

Апісанне з Практычнага кіраўніцтва па абароне вашых мазгоў Edit

Гэты малы выпускае непрыемны газ - яго смурод пранікае праз ахоўныя сеткі, лесвіцы і іншыя рэчы, якімі зомбі прыкрываюцца. Цяпер ты не здаешся такім цямлівыя, ды, містэр зомбі? Калі топчашся на маёй лужку. Прыкрываючыся дзвярыма. Атрымлівай пахкі газ.

Цікавыя факты Edit

  • У iPad версіі Дымагрыб можа атакаваць на адлегласці ў пяць клетак ад сябе.
  • Калі Дымагрыб будзе атакаваць Надмагілле зомбі ў рэжыме Супрацьстаянне, то яно будзе блакаваць дым, і ён не будзе распаўсюджвацца на іншыя надмагіллі, якія знаходзяцца ззаду яго.
  • У гульні Plants vs. Zombies 2: It's About Time пасля абнаўлення 3.4.4 ён стаў выпускаць дым не ў радыусе 1x4, a ў радыусе 3x5 клетак, аднак у наступных абнаўленнях радыус вярнуўся да 1x4 клеткі.

ГалерэяEdit