FANDOM

Йети

Дасягненні з'яўляецца Незавершанай старонкай на гэтай вікі. Калі ласка, дапоўніце яе, ці Еці з'есці цябе!

Дасягненні атрымваюцца гульцом пасля таго, як ён выканаў пэўнае заданне ў гульні.

Plants vs. Zombies Edit

Хуткае Галенне (анг. Close Shave) — Прайдзіце ровень, скарыстаючы ўсе пяць газонакасілак.

Хатні Лужок Бяспекі (анг. Home Lawn Security) — прайдзіце рэжым Прыгода першым разам.

Ужо Лепш Памерці (анг. Better Off Dead) — прайдзіце 10 роўняў у Я, Зомбі Бясконца.

АХ-БАХ! (анг. SPUDOW!) — падарвіце зомбі пры дапамозе Бульбяной міны.

Майстар Садоўніцтва (анг. Master of Morticulture) — збярыце ўсё расліны і грыбы.

Пракоціце Некалькі Галоў (анг. Roll Some Heads) — збіце 5 зомбі адным Сценарэхом.

Замболаг (анг. Zombologist) — адкрыйце Зомбі-еці.

Сонечныя Дні (анг. Sunny Days) — набярыце 8000 сонцаў на адным з роўняў гульні.

Замагільны (анг. Beyond the Grave) — прайдзіце цалкам рэжым Міні-гульні.

Узнёслая мудрасць (анг. Towering Wisdom) — выгадуеце Дрэва Мудрасці да 100 футаў.

Нобелеўская Гарохавая Прэмія (анг. Nobel Peas Prize) — атрымаеце залаты сланечнік.

Кітайская Крама (анг. China Shop) — прайдзіце 15 у Бясконцым Вазабое.

Выбухоўнік (анг. Explodonator) — забіце 10 зомбі адной Вішнёвай бомбай.

Няма гарошын у басейне (анг. Don't Pea in the Pool) — прайдзіце ровень з басейнам без выкарыстання Гарохастрэлаў.

Зазямленне (анг. Grounded) — прайдзіце ровень на даху без выкарыстання раслін-катапультаў.

Скнара (анг. Penny Pincher) — збярыце 30 манет, не даючы пры гэтым ніводнай знікнуць.

Папкорнавая Вечарына (анг. Popcorn Party) — забіце 2 Гарганцюа катахамі кукурузы.

Няма Грыбка Сярод Нас (анг. No Fungus Among Us) — прайдзіце адзін з начных роўняў без выкарыстання грыбоў.

Несмяротны (анг. Immortal) — прайдзіце 20 вялікіх хваль зомбі ў рэжыме Выжыванне: Бясконца.

Жывы і пасаджаны (анг. Alive and Planting) — прайдзіце 40 вялікіх хваль зомбі ў рэжыме Выжыванне: Бясконца.

Спытаеце мяне пра рэжым вусоў (анг. Ask Me About Mustache Mode) — уключыце рэжым вусоў.

Добрай раніцы (анг. Good Morning) — прайдзіце адзін з дзённых роўняў, скарыстаючы толькі грыбы і Кававы Боб.

Апошняе Стаянне Газонакасілкамі (анг. Last Mown Standing) — забіце апошняга на роўні зомбі газонакасілкай.

20 — Ніжэй Нуля (анг. 20 Below Zero) — замарозьце 20 зомбі адным Лёдагрыбом.

Кветкавая Сіла (анг. Flower Power) — пасадзіце 10 Падвойных сланечнікаў за адзін ровень.

Піраманьяк (анг. Piromaniac) — прайдзіце ровень, садзячы толькі выбуховыя расліны і грыбы.

Мужчынская Газонакасілка (анг. Lawn Mower Man) — забіце 10 зомбі адной газонакасілкай.

Астынь (анг. Chill Out) — знішчыце тры боба, скарыстаючы Халапеньё, на адным роўні.

Абарончая Кукуруза 5 (анг. Defcorn 5) — пасадзіце пяць Катаховых гармат за адзін ровень.

Жудасная калатуша (анг. Monster Mash) — забіце пяць зомбі адным Кабачком.

Сляпая вера (анг. Blind Faith) — прайдзіце ровень з густым туманам, не разганяючы яго.

Зачынены Басейн (анг. Pool's Closed) — прайдзіце ровень з басейнам, не садзячы водныя расліны і грыбы.

Кавуновая Палоса (анг. Melon-y Lane) — пасадзіце Зімовы Кавун на кожнай клетцы шэрага.

Другое жыццё (анг. Second Life) — прайдзіце рэжым Прыгоды ў другі раз.

Удалае Кручэнне (анг. Lucky Spin) — выйграйце тры дыяменты ў міні-гульні Ігральны Аўтамат.

Дармовае перац (анг. Chilli Free) — прайдзіце міні-гульню Калона, як вы яе бачыце без выкарыстання Халапеньё.

Асвечаны (анг. Enlightened) — збярыце ўвесь Сад Дзэн, Грыбны сад і Акварыумны сад.

Султан Скрута (анг. Sultan of Spin) — палепшыце ўсе расліны і грыбы ў міні-гульні Упіраны Паварот.

Садоўніцкае Мастацтва (анг. Greenfingers) — выгадуеце 10 раслін і грыбоў у садах да поўнага памеру.

Сцена-Не Атака (анг. Wall-Not Attack) — прайдзіце міні-гульню Зомбатаніка і Зомбатаніка 2 без выкарыстання Сценарэха, Гарбуза і Высока-арэха.

Пекінскі Экспрэс (анг. Peking Express) - дакапайце да Кітая.

Страляльная Зорка (анг. Shooting Star) — паспейце прайсці міні-гульню Гледзячы на зоркі да пачатку першай вялікай хвалі зомбі.

Скок!Скок! (анг. Sproing! Sproing!) — прайдзіце міні-гульню Пого-вечарына без выкарыстання Магніт-грыба і Высокага арэха.

Космас мерцвякоў (анг. Undead Space) — выгадуеце сваю гару з зомбі да космасу.

Я, перамог (анг. I, Win) — прайдзіце ўсе 9 роўняў рэжыму Я, Зомбі.

Час Молата! (анг. Hammer Time!) — забіце 10 Гарганцюа малаткамі у рэжыме Апошняя бітва: Бясконца.

Дзе Сонца Не Свеціць (анг. Where the Sun Don't Shine) — прайдзіце першы ровень рэжыму Я, Зомбі з 1000 сонцаў у запасе.

Дыска не памрэ (анг. Disсo is Undead) — загіпнатызуйце Зомбі-танцора.

Матэрыяльная легендарнасць (анг. The Stuff of Legends) — прайдзіце 15 вялікіх хваль зомбі ў рэжыме Апошняя бітва: Бясконца.

Сонечная непераможнасць (анг. Sol Invictus) — прайдзіце міні-гульню Апошняя бітва з 2000 сонцаў у запасе.

Апошняе Стаянне Газонакасілкамі (анг. Last Mown Standing) — прайсці ровень, скарыстаючы газонакасілку на апошнім зомбі.

Цікавыя факты Edit

FileAcheesements china
  • Калі прагартаць уніз, то можна трапіць у Кітай, а ў Android і iOS версіях за гэта дадуць дасягненне Пекінскі Экспрэс калі да яго дакапаць за 30 секундаў.
    • Таксама, прагортваючы да Кітая, можна ўбачыць іншыя прадметы, якія з'яўляюцца адпраўкамі да іншых гульняў ад кампаніі PopCap Games. Сярод іх: чарвяк Лекс з Bookworm, крышталі з Bejeweled, зялёны chuzzle з Chuzzle, шкілет Бёрна з серыі гульняў Peggle, некалькі шароў і Барон Дыго з гульні Zuma's Revenge.
  • Скнара і Ўдалае Кручэнне з'яўляюцца адзінымі дасягненнямі, для выканання якіх трэба збіраць гульнявую валюту.