FANDOM

У дадзеным артыкуле пералічаныя велікодныя яйкі з серыі гульняў Plants vs. Zombies, а таксама прадстаўлены дасылкі да гэтай серыі гульняў у іншых гульнях

Велікодныя яйкі Edit

  • Калі пракруціць меню дасягненняў да канца, можна ўбачыць шмат прадметаў і герояў іншых гульняў кампаніі PopCap Games. У самым нізе будуць зомбі-кітайцы.
  • Калі ў галоўным меню націснуць на кветкі ў другой вазе, то адзін яе пялёстак паляціць, а другі - упадзе. Аналагічна і ў трэцяй вазе - паляціць адзін пялёстак.
  • На дахе старых мабільных версіях гульні можна была убачыць аблокі у відзе мозгу, а ў саду — у відзе галавы зомбі.
  • Калі Вар'яцкі Дэйв спрабуе растлумачыць, як перамагчы Доктара Зомбосса, сярод яго балбатні можна пачуць Код Konami, які актывуе гукавы эфект.
  • У машыне Вар'яцкага Дэйва ёсць скрынка з надпісам "War and Peas" (бел. Вайна і гарошыны). Гэта адсылка да твора Льва Талстога «Вайна і Мір».
  • У гульні Plants vs. Zombies: Garden Warfare на карце Логава Замбосса ў лесе, пакрытым туманам, у галінах можна адшукаць постаць Тонкага чалавека, а таксама існуе іншая варыяцыя яго з'яўлення, дзе ён паглынуты Зубасцікам. Яму нельга нашкодзіць, і ён будзе проста стаяць і глядзець на вас. Гэта з'яўляецца спасылкай да серыі гульняў звязаных з Тонкім чалавекам.
  • ​​​​У Plants vs. Zombies: Garden Warfare ў рэжыме Сады і Могілкі на карце Прыбярэжная дрэйфуе Драўніна будзе востраў, падобны на востраў з гульні Legend of Zelda. Трапіць на яго немагчыма. Таксама там ёсць ларок з шыльдай: "Што здарылася, док?" - кароннай фразай Багз Бані.

Дасылкі да Plants vs. ZombiesEdit

  • У кампутарнай гульні World of Warcraft ёсць квэст «Поле нежыці», гульнявая механіка і мадэлі якога паўтараюць гульню Plants vs. Zombies.
  • Гульня была спарадыраваць ў фінале прэм'ер лігі КВЗ 2011.
  • У эпізодзе «Манекен 3: Адплата» серыяла «Звышнатуральнае» адзін з персанажаў (Бэн) гуляе ў гэтую гульню, галоўны герой Дын Вінчэсцер каментуе гэта словамі: «Глупства. Расліны не забіваюць зомбі ».
  • У шутэры Left 4 Dead 2, можна знайсці надпіс на сцяне: «Шукаеш M60? Звяртайся да мяне. Дэйв ». Гэта адсылка да вар'яцкія Дэйв, які з'яўляецца адным з галоўных памочнікаў гульца.
  • У вэб-коміксе Ctrl + Alt + Del адзін з стрып прысвечаны гульні Day-z дзе адзін з персанажаў спрабуе абараніцца ад зомбі кветкай.
  • У гульні The Sims 3: Звышнатуральнае ў абмежаваным выданні ўключаны прадметы з Plants vs. Zombies
  • У той жа самай гульні ёсць НИП Зомбі, якія па невядомай прычыне, верагодна адсылае да Plants vs. Zombies знішчаюць расліны.
  • У серыяле Варонін на пытанне: «Што ты рабіў у гэты час?», - адзін з галоўных герояў сказаў: «Я наогул-то прыродай захапляўся. Так. Я раслінамі зомбі забіваў! »
  • У Battlefield 4 можна знайсці статую Гарахастрэла, што з'яўляецца спасылкай да серыі гульняў Plants vs. Zombies.
  • У Dragon Age: Inquisition ёсць кніга, у якой апісана бітва чараўніка-адступніцы, ажывіліся свой агарод, каб супрацьстаяць нашэсцю мерцвякоў, паднятых магутным дэманам
  • У гульні 60 second, у часопісе пасля паходу можа быць напісана пра тое, як той каго паслалі, знайшоў прыгожы кветка, а калі хацеў яго ўзяць, кветка пачаў страляць у яго, як гарошыны.
  • У гульні Plague Inc ў стужцы навін можа быць паведамленне: «Вар'яцкі Дэйв быў асуджаны за рабаванне Цэнтра садоўніцтва».
  • У гульні Team Fortress 2, у аксэсуарах Салдата ёсць мазгавыя вядро, якое выглядае так жа, як і вядро Зомбі з вядром, а ў аксэсуарах падпальшчыка - Мёртвы конус, які выглядае сапраўды гэтак жа, як і конус Зомбі з конусам.