FANDOM

Басейн
Backyard
Агульная характарыстыка:
Гульня: Plants vs. Zombies, Plants vs. Zombies: Journey to the West, Plants vs. Zombies: Great Wall Edition, Plants vs. Zombies Online
Асаблівасць: Сонца падае з небу, водная паверхня і нечаканая атака з пад вады
Наступнае: Туман
Папярэдняе: Ноч
Колькасць роўняў: Невядома
Нумар: 3
Новыя расліны і грыбы: Lily Pad2 Squash Threepeater1 Tangle Kelp1 Jalapeno1 Spikeweed1 Torchwood1 Tall-nut2
Новыя зомбі і робаты: Ducky Tube Zombie2 Snorkel Zombie1 Zomboni2 Zombie Bobsled Team2 Dolphin Rider Zombie2 Dolphin2 Little zombie

DS: Gargantuar2 Imp2

Басейн (англ. Pool ) - лакацыя ў гульнях Plants vs. Zombies, Plants vs. Zombies: Journey to the West, Plants vs. Zombies: Great Wall Edition і Plants vs. Zombies Online.

Агульная Edit

Уяўляе з сябе задні двор дома гульца, які складаецца з 6 ліній, а не з 5, у дзённы час сутак, таму сонца можа падаць з неба. 3 і 4 лініі займае басейн, у які, каб пасадзіць большасць раслін і грыбоў, патрабуецца Гарлачык. Лужок акружаны па баках і спераду плотам, а ў левай частцы ад лужка бачная задняя частка дома з другім уваходам у яго. Плот, размешчаны насупраць уваходу, мае прыстаўленыя драўляныя лесвіцы, з дапамогай якіх зомбі трапляюць на лужок. А ў версіях Xbox Live Arcade and PlayStation Network плот зламаны, і на яго месцы ўсё абрасло густымі кустамі. Акрамя таго, з басейна ў пачатку апошняй вялікай хвалі ўзроўню ў нечаканай атацы могуць з'явіцца аброслыя багавіннем Зомбі з качкай, Зомбі з качкай з конусам і Зомбі з качкай з вядром. Перад пачаткам першага ўзроўню Вар'яцкі Дэйв кажа, што зомбі адмовіліся атакаваць пярэдні двор, і цяпер яны атакуюць задні. Таксама ён кажа, што вы не можаце выкарыстоўваць грыбы, так як яны спяць днём. Пасля праходжання ўзроўню 3-4 гулец атрымлівае ключы, аднак у iOS і Android версіях гульні Plants vs. Zombies яго замяняе бекон. Перад пачаткам ўзроўню 3-5 Вар'яцкі Дэйв кажа пра Маленькіх зомбі, а ў DS версіі ён тлумачыць, як паскараць Гарохастрэлы ў міні-гульні Цеплавая Хваля. Затым пасля праходжання ўзроўню 3-9 з'яўляецца пасланне, у якім гаворыцца, што зомбі хочуць зазірнуць на вечарыну да гульца. У гульні Plants vs. Zombies: Journey to the West ёсць тры ўзроўню з заданнем, якія каб адкрыць, трэба вырасціць тры пэўных выгляду расліны ці грыба ў Садзе Дзэн. Для кожнага такога ўзроўню патрэбна свая камбінацыя.

Галерэя Edit

Plants vs Zombies -Pool Stage Soundtrack-

Цікавыя факты Edit

  • Невядома, як па лесвіцах залазяць Замбоні, Бабслейная зомбі-каманда, Гарганцюа і Зомбі на катапульце, так як яны не могуць вытрымаць вагу дадзеных зомбі і іх тэхнікі, таму лесвіца папросту зламаецца.
  • Гэта першая лакацыя, якая мае нечаканую атаку зомбі з басейна, другая - Туман.
    • Таксама, гэта першая лакацыя, пры праходжанні якой можна атрымаць водныя расліны, другая - Туман.
  • Калі на адным з узроўняў дадзенай лакацыі не саджаць водныя расліны, то гулец запрацуе дасягненне Закрыты Басейн.
  • У гульні Bloons Tower Defense 4 ёсць адсылка да гульні Plants vs. Zombies ў выглядзе карты Monkeys vs. Bloons, якая амаль цалкам аналагічная дадзенай лакацыі.