FANDOM

Йети

Багі ў гульні Plants vs. Zombies: All Stars з'яўляецца Незавершанай старонкай на гэтай вікі. Калі ласка, дапоўніце яе, ці Еці з'есці цябе!

Тут пералічаны ўсе абмылы і багі з гульні Plants vs. Zombies: All Stars.

«Дармовая картка» Edit

Вам паказана, што ў вас есці дармовая картка вы націскаеце яе і атрымваеце бонус. Потам паказана, што ў вас яшчэ адна і паказваецца таймер. Вы яшчэ раз націскаеце і марнуеце свае крышталі, хоць напісана, што гэта дармовае. Аднак у наступных абнаўленнях абмыла была выпраўлена.

Прайграныя бітвы Edit

Калі вы змагаецеся з Сонцагрыбамі, то праз некаторы час паказваецца, што вы прайгралі, нават калі ўсе вашы расліны цэлыя і варожыя грыбы амаль дабіты. Аднак у наступных абнаўленнях быў дададзены лічыльнік атак раслін і грыбоў і калі перавысіць колькасць атака до 30, ровень будзе прайграны.

Старажытны Егіпет Edit

Пасля праходжання роўня наступны ровень у Старажытным Егіпце не будзе адкрывацца.

Канвеер Edit

У спаборніцтве 100 хваль прысутнічае канвеер, але ён нічога не выдае. Аднак у наступных абнаўленнях па ім пачалі падавацца карткі з раслінамі і грыбамі.

Зомбі, неадпавядалыя эпохам Edit

Невядома, чаму на роўні 15 Вялікай Кітайскай Сцяны прысутнічаюць Зомбі-падымальнік надмагілляў і Гарганцюа. Аднак у наступных абнаўленнях іх замянілі Зомбі на катапульце і Гарганцюа з адпаведнай эпохі.

Два вядры Edit

У Зомбі з вядром з Сучаснасці па невядомай прычыне два вядры на галаве. Аднак у наступных абнаўленнях абмыла была выпраўлена.

Перамяшанае Edit

Музыка роўня і абразок лакацыі пры атрыманні крышталёў за зоркі не адпавядаюць эпосе.

Не прыцягваецца Edit

Магніт-грыб пры падкорме можа прыцягнуць толькі прадметы з галавы Зомбі з вядром.

Ператварэнне зомбі Edit

Пры прыцягванні Магніт-грыбам пры падкорму урны Зомбі з урнай у Вялікай Кітайскай Сцяне, ён стане Зомбі са сцягам.

Кунг-фу зомбі Edit

У Кунг-фу светё Кунг-фу зомбі мае вядро, конус і шлем на галаве адначасна.